Kuljettajan istuimen säädöt on osin sähköllä, osin käsisäädöillä. 170 senttinen koeajokuski saa ajoasennon kohdilleen hyvin, eikä moitteita ole. Auto on etuvetoinen ja automaattivaihteilla. Myös manuaalivaihteisto on tarjolla niille, jotka sellaista haluaa. Tehoa konehuoneesta löytyy 155 hevosvoimaa, joten koeajossa oli malliston tehokkain auto. Hinnastossa on tarjolla myös 130 ja 140 hevosvoimaiset autot.
Taajamassa auto vaikuttaa olevan hyvin balanssissa. Sisään kuuluvat äänet on saatu vaimennettua hyvin. Myös matka-ajossa auto on toimivan oloinen. Mutkittelevalla ja parhaat päivänsä nähneellä Ampumaradantiellä auto hoiti hommansa hyvin, samoin Lutakosta löytyvillä mukulakivillä. Parasta antia autolla tuntuu olevan tavallinen arki.Jos auto tulee perhekäyttöön, tai jopa taksiin, ostaisin mieluummin Bigsterin kuin Dusterin. Bigster on noin 23 senttiä Dusteria pidempi, mikä näkyy osittain takapenkillä. Kasvaneesta pituudesta loput näkyy auton tavaratilassa.
Parasta antia Bigsterissä on ehdottomasti tavallinen arki ja hintalappu. Hinnat lähtee 28 399 eurosta. Ja jos vielä muutaman vuoden malttaa odotella, alkaa Bigstereitä löytyä myös vaihtoautoina.Tästä on hyvä jatkaa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti